دنیای امروز

یا علی

دنیای امروز

یا علی

کمک نداجا به مردم محروم بندرعباس


مردم یاری

فرمانده منطقه یکم نداجا گفت: با هدف ارتقای سطح سلامت مردم در مناطق محروم و کم برخوردار، طرح مردم یاری برای کمک به قشر آسیب پذیر در روستای محروم نانگ و باغوی شهر بندرعباس اجرا شد.

  

 امیر دریادارحسین آزاد یکشنبه در مراسم اجرای این طرح در منزل یکی از خانواده های نیازمند بندرعباس افزود: این اقدام در راستای ارتقا سطح معیشت مردم در مناطق محروم و کم برخوردار انجام می شود.

وی بیان داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران کمک به هم نوع را افتخار خود دانسته و بر خود لازم می داند علاوه بر ایجاد امنیت پایدار در کشور بخصوص در مناطق مرزی، در هر زمان و مکانی به مردم مناطق محروم مرزی و کم برخوردار کمک و یاری برساند.

فرمانده منطقه یکم امامت نداجا اظهارکرد: طرح مردم یاری در راستای خدمت رسانی به مردم در ارتش بنا نهاده شده است و از اول انقلاب هم ثابت کردیم و با پیمان خونی که با مردم و رهبری بسته ایم هر جا که لازم و نیاز بوده از مردم و کشور دفاع کردیم.

دریادار آزاد یادآورشد: معتقدیم اعتماد متقابل مردم و نیروهای مسلح می تواند باعث امنیت پایدار در جامعه شود.در این طرح به تعداد300 بسته حمایتی شامل اقلام غذایی و خوراکی ضروری به خانوارهای مناطق کمتر برخوردار بندرعباس اهدا شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.