دنیای امروز

یا علی

دنیای امروز

یا علی

شیعه و سنّیِ آمریکایی دو لبه‌ یک قیچی‌اند/

رهبر انقلاب تاکید کردند: اگر دنیای اسلام متحد باشد و با وحدت به سمت اهداف اسلامی حرکت کنیم، آمریکا و شبکه‌ بدخیم خبیث صهیونیستی دیگر نمی‌توانند ملت‌ها را در پنجه‌ خود بگیرند.
شیعه و سنّیِ آمریکایی دو لبه‌ یک قیچی‌اند/ انگلیس از دو قرن پیش منبع شر و نکبت برای ملت‌ها بوده استبه نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام  رهبری،  صبح (شنبه) در دیدار مسئولان نظام، میهمانان سی‌امین کنفرانس وحدت اسلامی، سفرای کشورهای اسلامی و قشرهای مختلف مردم تأکید کردند: امروز دو اراده در منطقه در تعارض با یکدیگر قرار گرفته است، «اراده وحدت» و «اراده تفرقه»، و در این اوضاع حساس، «تکیه بر قرآن و تعالیم الهی پیامبر اعظم(ص)»، به‌عنوان داروی وحدت‌بخش، راه حل محنتهای دنیای اسلام است.
[ یکشنبه ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ ] [ 19:7 PM ] [ ذاکر ]

سلاح تاکتیکی "نزاجا" را بهتر بشناسید+ مشخصات و تصاویر


 

در این رزمایش، 6 سلاح تاکتیکی به نمایش درآمد که عبارتند از: "پهپاد فریاد"، "اخلال‌گر پهپاد باند اف"، "سلاح تک تیرانداز کالیبر 14.5 میلی‌متری شاهر"، "پروژه سلاح تک تیرانداز ژ-1 "، سلاح تک تیرانداز "دراگانوف" و "پروژه تک تیرانداز طاهر". 
 
در ادامه، مشخصات هر یک از این سلاح‌های جدید را مرور می‌کنیم.
 
**پهپاد "فریاد"  
 
این پهپاد، ویژگی‌هایی همچون شناسایی، انعطاف‌پذیری، تصویربرداری آنلاین، سادگی در نحوه استفاده، عمل‌گرایی به صورت اتوپایلوت، برد 20 کیلومتری و مداومت پروازی 45 دقیقه‌ای را داراست. 
 
6 سلاح تاکتیکی

ادامه مطلب ...

تقویت بنیه دفاعی کشور در لایحه برنامه ششم توسعه مورد توجه جدی قرار گیرد‌


حشمت‌الله فلاحت‌پیشه از پیشنهاد و تصویب کمیته دفاعی کمیسیون تلفیق برای تقویت بنیه دفاعی در لایحه برنامه ششم توسعه خبر داد و اظهار داشت: کمیته دفاعی کمیسیون تلفیق پیشنهادی برای تقویت توان دفاعی، سیاست خارجی و توان سایبری کشور داشت که با همکاری نمایندگان عضو کمیسیون جایگزین پیشنهاد دولت شد.

فلاحت پیشه

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تقویت حقوق و مزایای نیروهای نظامی و انتظامی در لایحه برنامه ششم توسعه گفت: تقویت تجهیزات دفاعی کشور نیز در ماده 33 لایحه برنامه ششم توسعه لحاظ شده است.

شمشیر ایران در جبهه مقاومت زیر گوش رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی است


سردار قربانی

سردار مرتضی قربانی مشاور ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به حضور قدرتمند ایران در منطقه گفت: شمشیر ما در جبهه مقاومت زیر گوش رژیم صهیونیستی و عریستان سعودی است.

وی گفت: امروز  شمشیر جمهوری اسلامی در یمن، روی دریای سرخ است و در صورت مسلح شدن آنها به موشک،  عربستان صعودی و هم‌پیمانانش دستان تسلیم خود را بالا می‌برند.

کشته و زخمی در پی انفجار اتوبوس سربازان در استان قیصریه ترکیه

خبرها از کشته شدن و زخمی شدن شماری بر اثر انفجاری در استان قیصریه ترکیه حکایت دارد.
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه اسکای نیوز در خبری فوری به نقل از رسانه‌های ترکیه اعلام کرد بر اثر وقوع یک انفجار که اتوبوس سربازان را در برابر دانشگاهی در استان قیصریه ترکیه هدف قرار داد، شماری جان خود را از دست دادند.

 همچنین خبرها از زخمی شدن شماری بر اثر این انفجار حکایت دارد.

در پی این انفجار که چندین کشته و زخمی داشته است، نیروهای امنیتی و امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

همچنین خبرگزاری دوغان ترکیه گزارش داد، یک خودروی بمب‌گذاری‌شده در مسیر این اتوبوس منفجرشده است.

به گفتۀ منابع بیمارستانی، در این انفجار بیش از 25 نفر زخمی شدند ولی هنوز شمار کشته‌شدگان مشخص نشده است.

همچنین شبکه اسکای نیوز عربی در خبری فوری به نقل از ارتش ترکیه اعلام کرد بر اثر این انفجار 13 نفر کشته و 48 نفر زخمی شدند.