دنیای امروز

یا علی

دنیای امروز

یا علی

نظام سلطه فعلاً توان درگیری با ما را ندارد


 


رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نظام سلطه فعلاً توان درگیری با ما را ندارند و البته ما هم قصد درگیر شدن با آنها را نداریم.

سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در نشست با فعالان عرصه و فناوری کشور در دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به اهمیت و ضرورت علم و پژوهش در کشور گفت: باید خدا را شکر کنیم که در مکتب اسلام و ایران اسلامی و مکتب اهل بیت تنفس می کنیم و دینی داریم که بر فضلیت علم و دانش تاکید دارد.

 

ادامه مطلب ...

نکاتى در باب تاکتیک مهم آتش‌به‌ اختیار

 


رهبرى در طول سالیان گذشته بارها و بارها از مردمى کردن فرهنگ و حضور مردم در دفاع از نظام و گفتمان انقلاب اسلامى صحبت کرده بودند. به نظر مى‌رسد که این بیان رهبرى (آتش به اختیار) رابطه‌اى جدى با آن دغدغه و توصیه‌ى ایشان دارد.

 

ادامه مطلب ...

هلاکت سرکرده گروهک تروریستی


سرکرده گروه تروریستی انصارالفرقان در درگیری با نیروهای قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه به هلاکت رسید.

در عملیات رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در ارتفاعات قصرقند در سیستان و بلوچستان، جلیل قنبر زهی سرکرده گروه تروریستی انصارالفرقان به هلاکت رسید.

جسد این تروریست بین المللی به همراه ۴ نفر از معاونان و عواملش هم اکنون در اختیار نیروی زمینی سپاه است. این تروریست تکفیری بخاطر جنایات گسترده در مرزهای جنوب شرق ۲۵ سال سوژه تعقیبی نیروهای امنیتی ایران بود.

انفجار در مراسم  تاسوعای حسینی چابهار، اعزام عوامل انتحاری برای مساجد ، شهادت جمعی از کارکنان ناجا در سال ۷۷، حمله به پست انتطامی در میدان تامین اجتماعی زاهدان و ده‌ها جنایت دیگر از جمله جرم‌های وی بوده است.

جلیل قنبرزهی سرکرده گروهک انصار الفرقان از منابع مالی کشورهای عربی حمایت می شد و جلسات زیادی با نیروهای آمریکایی مستقر در افغانستان جهت ضربه زدن به ایران داشت.

بر اساس اسناد اطلاعاتی، گروهای جندالشیطان مالک ریگی، جیش الظلم و گروههای تکفیری زاییده اقدامات و برنامه ریزی های وی بوده است.

واکنش محسن رضایی به اظهارات مداخله جویانه وزیر خارجه امریکا:

واکنش محسن رضایی به اظهارات مداخله جویانه وزیر خارجه امریکا:

تیلرسون نقش مردم و رهبری را در جمهوری اسلامی نادیده گرفته است/ او بعد از سال چهارم وزارتش ایران را خواهد شناخت

خبرگزاری فارس: تیلرسون نقش مردم و رهبری را در جمهوری اسلامی نادیده گرفته است/ او بعد از سال چهارم وزارتش ایران را خواهد شناخت

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به اظهارات وزیر خارجه امریکا مبنی بر حمایت از تغییر صلح آمیز قدرت در ایران واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه اجتماعی خود در اینستاگرام نوشت:

تیلرسون،  وزیر خارجه آمریکا،  روز، پنج شنبه گفت :«از مخالفان برای تغییر  صلح آمیز قدرت در ایران حمایت می کنیم».

از نظر او  تغییر صلح امیز یعنی فشار ازبیرون وعقب نشینی از داخل. فشار ازبیرون یعنی تشدید تحریم ها  وکارشکنی در روابط خارجی ایران، و عقب نشینی از داخل یعنی این که  به مرور، افرادی نفوذی به داخل حکومت ودستگاه های  تصمیم گیر راه یابند تا درنتیجه  بتوانند قدرت را تغییر دهند.

اشتباه اقای تیلرسون این است که نقش مردم و رهبری را در ایران نادیده گرفته است. او که  دراین چهل سال ، سرگرم کار اقتصادی بوده، تاریخ حوادث ایران را نخوانده است. بعد از سال چهارم وزارتش ایران را خواهد شناخت.

 

مسئولان مراقب بیت‌المال باشند

 

حجت‌الاسلام رفیعی با بیان این‌که مسئولان مراقب بیت‌المال باشند، گفت: اگر اعتقاد به معاد داشته باشیم دروغ نمی‌گوییم، تهمت نمی‌زنیم، آبروریزی نمی‌کنیم، اختلاس نمی‌کنیم و بحث‌های نجومی پیش نمی‌آید.

 همزمان با شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، مراسم نخستین شب قدر با حضور خیل عظیمی از مردم مومن و عاشقان آل‌الله در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام برگزار شد.

ادامه مطلب ...