دنیای امروز

یا علی

دنیای امروز

یا علی

روحانی: چه بخواهید و چه نخواهید موشک‌هایمان را تقویت و از مردم مظلوم منطقه دفاع می‌کنیم

 



خبرگزاری فارس: روحانی: چه بخواهید و چه نخواهید موشک‌هایمان را تقویت و از مردم مظلوم منطقه دفاع می‌کنیم

رئیس‌جمهور با بیان اینکه ما برای دفاع از کشورمان از کسی اجازه نخواهیم گرفت، گفت: چه شما بخواهید چه نخواهید ما قدرت نظامی و دفاعی‌ خود را آنقدر که لازم بدانیم تقویت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حسن روحانی رئیس‌جمهوری اسلامی کشورمان صبح امروز در سخنانی در رژه بزرگ نیروهای مسلح اظهار داشت: 37 سال پیش ملت ایران به پیروی از سالار شهیدان و اقتدا به اباعبدالله و فرهنگ عاشورا با همه وجود از شرف، تمامیت ارضی و عزت خود به خوبی دفاع کرد.

ادامه مطلب ...

نماینده دائم ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی عنوان کرد

 


توانمندی هسته‌ای نظامی رژیم صهیونیستی همواره منبع نگرانی جامعه بین‌المللی

خبرگزاری فارس: توانمندی هسته‌ای نظامی رژیم صهیونیستی همواره منبع نگرانی جامعه بین‌المللی

نجفی توانمندی هسته‌ای نظامی اسرائیل را منبع نگرانی جامعه بین‌المللی خواند و گفت: این رژیم با حمایت آشکار آمریکا و غرب در حال توسعه این توانمندی‌ها از طریق مشارکت غیرقانونی با برخی از دولت‌ها و در تقابل آشکار با مقررات بین‌المللی است.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، در نشست عصر پنجشنبه 30/6/96 شصت و یکمین اجلاس کنفرانس عمومی آژانس بین المللی انرژی اتمی که در مقر سازمان ملل در وین در حال برگزاری است، قطعنامه اجرای پادمانهای آژانس در خاورمیانه ارائه و به تصویب رسید.

ادامه مطلب ...

نیکی هیلی

نیکی هیلی: خروج از برجام خدشه‌ای به اعتبار آمریکا وارد نمی‌کند/ مردم ایران نمی‌گویند مرگ بر آلمان

خبرگزاری فارس: نیکی هیلی: خروج از برجام خدشه‌ای به اعتبار آمریکا وارد نمی‌کند/ مردم ایران نمی‌گویند مرگ بر آلمان

نماینده آمریکا در سازمان ملل در پاسخ به انتقاد وزیر خارجه آلمان از رویکرد ضدبرجامی دولت ترامپ گفت که مردم ایران بر علیه آلمان شعار نمی‌دهند و دولت ترامپ باید در راستای منافع و امنیت مردم خودش تصمیم بگیرد.

به گزارش گروه مانیتورینگ بین‌الملل خبرگزاری فارس، «نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل امروز در جمع خبرنگاران از فعالیت هیئت آمریکایی در هفتاد و دومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل گزارش داد.

  ادامه مطلب ...

موگرینی: تلاش آمریکا برای بازمذاکره یعنی نقض برجام/ زمان‌بندی برجام در خصوص پسا 2025 روشن است


خبرگزاری فارس: موگرینی: تلاش آمریکا برای بازمذاکره یعنی نقض برجام/ زمان‌بندی برجام در خصوص پسا 2025 روشن است

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می‌گوید در صورت خروج آمریکا از برجام، کمیسیون برجام تشکیل جلسه می‌دهد تا برای حل مشکل تلاش کند ولی به هرحال، این اقدام آمریکا به منزله نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل خواهد بود.

به گزارش گروه مانیتورینگ بین‌الملل خبرگزاری فارس، «فدریکا موگرینی» lمسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در مصاحبه با سی‌ان‌ان، صراحتاً گفت که تلاش «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا برای خروج از برجام یا بازمذاگره در خصوص این توافق بین‌المللی، به منزله نقض آن و نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل خواهد بود.

  ادامه مطلب ...