دنیای امروز

یا علی

دنیای امروز

یا علی

ماجرایی تکان‌دهنده از یک شهید



ماجرایی تکان دهنده از یک شهید+فیلم

 ماجرایی از توجه شهید بزرگوار محمد رضا تعقلی به لقمه ونان حلال است . محمدرضا وقتی متوجه می شود پدرش بدون صف از نانوایی نان گرفته است به او می گوید: "شما باید توی صف می ایستادید و مثل بقیه مردم نون می گرفتید."

محمدرضا به نانی که پدر گرفته بود دست نزد، رفت و نشست سر درس و مشقش. این شهید بزرگوار زمانی که این تذکر را به پدر داد تنها 11 سال سن داشت.

سال 1364 محمدرضا تعقلی 16 ساله شد و 27 اسفند همان سال در عملیات والفجر 8 به شهادت رسید.

ماتادور اسرائیلی و گاو آمریکایی!!!



دونالد ترامپ با سخنان نسنجیده و دیکته شده از سوی یار همیشه همراهش (نتانیاهو) بیشتر شبیه به یک مسابقه گاوبازی برگزار شد. گاوباز یا ماتادور اسرائیلی نتانیاهو؛ نقش و نفوذ خود را در تصمیم گیری رییس جمهور آمریکا نشان داد و مشخص شد که ترامپ یا همان داروغه آمریکایی در سیاست آمریکا جایی ندارد و این گاوباز اسرائیلی است که او را به راحتی در زمین مسابقه می تازاند و خسته می‌کند و در نهایت او را خواهند کشت.

کاریکاتور/ ماتادور اسرائیلی و گاو آمریکایی!!!

حمله هوایی اسراییل به حمص/ سوریه یک جنگنده اسراییلی را هدف قرار داد



حمله جنگنده‌های اسراییل به حمص/ سوریه یک جنگنده اسراییلی را هدف قرار داد

 به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منطقه‌ای در شرق حمص واقع در سوریه حمله کردند.

به گزارش برخی منابع خبری، جنگنده‌های اسرائیلی شامگاه چهارشنبه یک کارخانه را در منطقه صنعتی حسیاء در ریف حمص هدف قرار دادند و پدآفند هوایی سوریه به این حمله پاسخ گفتند.

روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارونت نیز اعلام کرد: ارتش اسرائیل یک حمله شبانه را در سوریه انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، یکی از فرماندهان ائتلاف طرفدار دمشق اعلام کرده که ارتش سوریه یک فروند جت اسرائیلی را با استفاده از موشک سطح به هوا هدف قرار داده است.

دقایقی پیش، تلویزیون رسمی سوریه حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به منطقه الحیسا در حمص و واکنش پدافند هوایی این کشور به جنگنده های متجاوز را تایید کرد.

جنگنده‌ها دست برتر نهاجا+ تصاویر



هفتمین رزمایش فداییان حریم ولایت در حالی   (سه‌شنبه 9 آبان) با  رمز یا ابوالفضل‌العباس (ع) در منطقه عمومی اصفهان آغاز شد،که عقاب‌های تیز پرواز نهاجا در این رزمایش ایفای نقش کردند.

جنگنده ها دست برتر نهاجا

 

  ادامه مطلب ...

آغاز ساخت ۲ رآکتور جدید نیروگاه اتمی بوشهر با مشارکت روسی‌ها



علی اکبر صالحی

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: عملیات ساخت راکتور دوم و سوم نیروگاه اتمی بوشهر با همکاری مناسب و مطلوب روسیه در بوشهر آغاز شد که تا ۷ سال آینده واحد دوم نیروگاه اتمی بوشهر وارد مدار تولید می‌شود.