دنیای امروز

یا علی

دنیای امروز

یا علی

تیم اربابان سلاح نیروی زمینی سپاه به مسابقات نظامی روسیه اعزام می‌شود



تیم اربابان سلاح نیروی زمینی سپاه به مسابقات نظامی روسیه اعزام می‌شود

سرهنگ ابوالقاسم کاظمی سرپرست تیم اربابان سلاح نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه تیم اربابان سلاح نیروی زمینی سپاه فردا به مسابقات نظامیان جهان در روسیه اعزام خواهد شد، اظهار داشت: بخشی از مسابقات نظامی جهان در شهر نیزا در روسیه برگزار می‌شود.

وی افزود: مسابقات نظامی و بین المللی روسیه بیش از ۴۰ سال است که برگزار می‌شود و دو سه سال است که سپاه ماموریت پیدا کرده تا در این رقابت‌ها حضور یابد.

سرهنگ کاظمی تاکید کرد: تیم اربابان سلاح نیروی زمینی سپاه شامل بخش‌های توپخانه، پدافند هوایی و سلاح سبک سال گذشته رتبه سوم رقابت‌های بین المللی را کسب کرد و امسال هم با یک تیم قدرتمند در مسابقات حضور خواهد یافت.

سرپرست تیم اربابان سلاح نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه تیم اربابان سلاح نزسا از بین یک مجموعه ۷۰ نفری انتخاب شده، گفت: از بین ۷۰ نفر ۱۸ نفر را به عنوان تیم برگزیده انتخاب کردیم.

یک فروند هواپیمای F14 در پایگاه شهید بابایی اورهال شد



یک فروند هواپیمای F14 در پایگاه شهید بابایی اورهال شد

متخصصان پیشکسوت و جوان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، عملیات اورهال(بازآماد) یک فروند هواپیمای F14 را در پایگاه شهید بابایی به اتمام رساندند.

متخصصان و کارکنان فنی گردان اورهال پایگاه هوایی شهید بابایی با صرف بیش از 35000 نفر ساعت کار و تلاش مستمر، توانستند یک فروند هواپیمای F14 را باز آماد کنند.

این هواپیما پس از تست نهایی به ناوگان عملیاتی نیروی هوایی ارتش پیوست.

کلنگ ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی در جاسک به زمین زده شد



کلنگ ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی در جاسک به زمین زده شد

 امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز چهارشنبه 27 تیرماه گفت: ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی منطقه دوم دریایی ولایت در جاسک آغاز شد.

وی افزود:این بیمارستان در زمینی به مساحت ۳۰ هزار مترمربع، با زیر بنای پانزده هزار و ۲۵۰ متر مربع در سه طبقه ساخته می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: هزینه ساخت این بیمارستان که در مدت دو سال و نیم ساخته می‌شود، ۷۰۰ میلیارد ریال است.

خانزادی گفت: این بیمارستان دارای بخش‌های جراحی، سی تی اسکن، رادیولوژی، ام آر آی، فیزیوتراپی، دیالیز، اکسیژن درمانی، سی سی یو، داروخانه و آی سی یو است.

ادامه درگیری میان داعش و طالبان در شمال افغانستان

ادامه درگیری میان داعش و طالبان در شمال افغانستان

 درگیری بین طالبان و گروه تروریستی داعش در ولایت جوزجان در شمال افغانستان همچنان ادامه دارد.

یکی از فرماندهان ارتش افغانستان گفت: درگیری بین گروه تروریستی داعش و طالبان در ولسوالی «درزاب» به شدت ادامه دارد و طالبان برخی از مراکز داعش در این ولسوالی را تصرف کرده است.

«محمد حنیف رضایی»  گفت:  درگیری طالبان و گروه تروریستی داعش در جوزجان وارد دهمین روز شده است و  در این درگیری‌ها بیش از 52 عضو این گروه تکفیری کشته و 33 داعشی دیگر نیز زخمی شده اند.

وی افزود:  شماری از اعضای طالبان نیز در این درگیری ها کشته و زخمی شدند و یک فرمانده این گروه نیز در میان کشته ها است.

در چند ماه گذشته طالبان  بارها به مواضع  گروه تروریستی داعش در ولایت جوزجان حمله کرده است.

شکایت مهران مدیری از روزنامه شرق و فیلم آنلاین به دلیل نشر اکاذیب



شکایت مهران مدیری از روزنامه شرق به دلیل نشر اکاذیب

سید حسین روحانی وکیل مهران مدیری اعلام کرد که موکلش به دلیل نشر اکاذیب ، نسبت به روزنامه شرق و فیلم آنلاین، اعلام جرم و برای طرح شکایت اقدام کرده است.

روزنامه شرق مورخ ۹۷/۴/۲۷ درمطلبی مدعی شده بود، مهران مدیری علاوه بر دریافت مبلغی به عنوان هدیه از موسسه اعتباری ثامن الحجج ، مبلغی را هم به عنوان وام دریافت کرده که تا به امروز ، بخشی از اقساط آن را پس داده است. فیلم آنلاین نیز بلافاصله این مطلب را در فضای مجازی منتشر کرد.

گفتنی است؛ در روزهای گذشته خبری مبنی بر دریافت هدیه میلیاردی دو مجری مشهور صدا و سیما از موسسه ثامن الحجج منتشر شده که دو اسم احسان علیخانی و مهران مدیری جزء آنها بود.